Ar persigalvojote?
Norime, kad būtumėte patenkinti savo pirkiniu.
Nuo prekių gavimo momento turite 14 dienų teisę atšaukti užsakymą. Taip teigiama Nuotolinių sutarčių ir ne prekybai skirtose patalpose sudaromų sutarčių įstatyme (SFS 2005:59).
Jūs, kaip vartotojas, esate atsakingas už siuntimą atgal ir už tai, kad jis būtų tinkamai supakuotas ir jį būtų galima išsiųsti.
14 dienų atšaukimo laikotarpis taikomas ne visiems produktams. Jei grąžinimo teisė netaikoma, tai nurodoma gaminio aprašyme, kai užsakote gaminį. Tokių prekių pavyzdžiai galėtų būti specializuotos prekės, prekės, kurių galiojimo laikas trumpas, arba jautrios prekės.
Kaip tai darote?
Pirmiausia susisiekite su mumis adresu allafröer.se el. paštu arba įprastu paštu. Mums reikia nurodyti užsakymo numerį, pavadinimą ir informaciją apie tai, ar norite pateikti visą užsakymą, ar tik tam tikrą jo dalį. Tai yra sutarties nutraukimo forma, kurios pakanka, kad galėtume užtikrinti, jog jūs, kaip vartotojas, laikytumėtės Švedijos vartotojų agentūros reikalavimo aiškiai pranešti apie savo sprendimą atsisakyti sutarties.
Jei norėtumėte atsiųsti mums paaiškinimą, kodėl pakeitėte savo nuomonę, kad turėtume galimybę ją patobulinti, būtume labai patenkinti, tačiau tai nėra privaloma.
Atšaukimo kontaktas turi būti išsiųstas mums per 14 dienų nuo siuntos gavimo dienos.
Grąžinimo adresas yra
AB “Ideladan
Kranbalksgatan 4CE
72138 Västerås
Gavę jūsų siuntą ir įsitikinę, kad ji yra originalios būklės, pervesime jūsų mokėjimą.
Skundai
Mūsų tikslas – pardavinėti aukščiausios įmanomos kokybės gaminius. Tačiau kartais gaminys yra klaidingas. Jei turite nusiskundimų, susisiekite su mumis ir pasakykite, kokia yra problema. Pirmiausia mes pakeisime arba sutaisysime prekę, bet jei jos neturime arba jei manome, kad jums nebus naudinga gauti pakaitinį daiktą arba jį sutaisyti, galime ją išpirkti. Norime tik patenkintų klientų, tačiau jei susidarytų situacija, kad nesutariame dėl teisės pateikti skundą, visada laikysimės ARN rekomendacijos.